Как использовать потратить продам бонусы от Киевстар на звонки мобильный интернет

Как использовать потратить продам бонусы от Киевстар домашний интернет



                 Детали и вопросы по услуге подключения звоните по т. Киевстар +38(067)56-999-06

 

Звоните по телефонам и узнавайте как

получить возможность использовать

бонусы от услуги домашний интернет на

звонки Киевстар имобильный интернет

в полном объёме !

 

+38 (067) 56-999-06 (067) 569-15-20

 

Условия: Как потратить продам бонусы от Киевстар домашний интернет

 

1. Необходимо проверить техническую возможность подключения услуги Домашний               интернет по вашему адресу проживания в городах Украины.

2. Выбрать желаемый тарифный план или уточнить по телефону у менеджера.

3. Подать заявку на подключение оператора Киевстар по тел.

                                                                                             

sos   Помощь и вопросы по настройке защите системы, чистке от пыли, Ноутбка

                         или ПК, переустановки Windows, Linux обращаться телефонам 

                                    067-569-99-06, 067-569-15-20 

                           Если остались вопросы звоните и мы Вам обязательно перезвоним !

 

Для використання бонусів на послуги мобільного зв’язку зайдіть у систему «Київстар» та оберіть посилання «Перевести бонуси».

Далі введіть номер мобільного телефону, рахунок якого Ви бажаєте використати бонуси і підтвердіть поповнення.

Порядок використання бонусів для послуг мобільного зв’язку.

Бонуси, використані для оплати послуг мобільного зв’язку мають строк дії 20 днів та можуть використовуватись виключно для:

 

  • здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів мережі «Київстар», та інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України;
  • передавання текстових і мультимедійних повідомлень на номери абонентів українських операторів мобільного зв’язку та фіксованого зв’язку стандарту CDMA;
  • здійснення вихідних дзвінків на телефонні номери послуги «Автовідповідач»: +38067 775, +38067 777, +38067 2222 775 і +38067 2222 777;
  • користування традиційним і WAP-доступами до мережі Інтернет із використанням технології CSD;
  • користування послугою WAP-доступу до мережі Інтернет за технологією GPRS;
  • користування послугою традиційного доступу до мережі Інтернет за технологіями GPRS та EDGE.

 

Протягом місяця для оплати послуг мобільного зв’язку можна використати не більше 200 бонусів.

При відключенні послуги доступу до мережі Інтернет через недостатню суму коштів на рахунку, можливість переказувати бонуси на мобільні номери зберігається.

У випадку активації «Призупинення послуги», можливість переказу бонусів для оплати послуг мобільного зв’язку не надається.

Бонуси, нараховані контрактним абонентам «Київстар, використовуються після вичерпання інших бонусів та знижок (у разі їх наявності на рахунку).

Використовувати бонуси на мобільний зв’язок можуть лише контрактні абоненти-фізичні особи та абоненти передплаченого зв’язку.

 

                   

                      Наразі бонуси можна обміняти на знижки у наступних Партнерів:

 

         ................                     Компанія «Фокстрот. Техніка для дому»                 .............

                                      100 грн знижки на покупку товарів у мережі  

                                       «Фокстрот. Техніка для дому» за 50 бонусів. 

  • Сума Вашої загальної покупки (один або кілька товарів) в одному чеку має бути рівна або більше 1000 грн.
  • На кожні 1000 грн у чеку Ви отримуєте 100 грн знижки.
  • Знижки за Програмою не додаються до знижок по іншим акціям мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
  • Пропозиція не розповсюджується на купівлю акційних товарів, на купівлю у кредит під 0% та на купівлю мобільних телефонів.
  • Якщо Ви є учасником «Програми Комфорту» від мережі «Фокстрот. Техніка для дому», Ви отримуєте додатково 1,5% знижки.
  • Програма діє в усіх магазинах мережі магазинів техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому».
  • Для отримання знижки потрібно мати на рахунку 50 бонусів.

                                       

      ................                       Інтернет-кінотеатр «Мегого»             ................

  •                      50% знижки на 10 будь-яких платних фільмів за 50 бонусів.
  • Знижка надається на будь-які 10 обраних фільмів зі списку платних.
  • Для отримання знижки на перегляд наступних 10 фільмів потрібно отримати                 новий код у системі «Мій Київстар».

                              Для обміну бонусів зайдіть у систему «Київстар»,                                                                      розділ «Послуги та акції», та оберіть Партнера, на послуги                                             чи товари якого Ви бажаєте отримати знижку. Знижки у магазинах Партнерів                         надаються в рамках Партнерської програми, умови якої наведені у Правилах.

 

 

                                                     Послуги «Домашнього Інтернету»

 

                                             «Подвійна швидкість».

             Замовлення послуги за бонуси доступне для абонентів тарифних                                      планів «Пуск+», «Драйв+», «Турбо+»

Підвищить швидкість доступу до мережі Інтернет вдвічі, порівняно зі швидкістю, що передбачена умовами тарифного плану. Для замовлення необхідно 50 бонусів, термін дії — 90 днів.

Для замовлення послуги за бонуси зайдіть в систему «Мій Київстар», розділ «Послуги і акції» і натисніть посилання «Підключити послугу».

У разі недостатньої кількості бонусів плата стягується частково бонусами, частково — з основного особового рахунку.

«Турбо Тиждень День», «Турбо Тиждень Ніч»

Використання бонусів на знижки доступне для абонентів тарифних планів «Базовий», «Зручний», «Швидкий»

Підвищить швидкість доступу до Інтернету у зручний для Вас час. Отримайте швидкість 100 Мбіт/с протягом 7 діб за 50 бонусів!

 

  • З 09:00 до 17:00 з послугою «Турбо Тиждень День».
  • З 01:00 до 09:00 з послугою «Турбо Тиждень Ніч».

 

Для замовлення послуги за бонуси зайдіть в систему «Мій Київстар», розділ «Послуги і акції» і натисніть посилання «Підключити послугу».

У разі недостатньої кількості бонусів плата стягується частково бонусами, частково — з основного особового рахунку.

 

http://www.kyivstar.ua/kr/home-internet/bonuses/

 

 

Остались вопросы - звоните !!!

+38 (067) 56-999-06  +38 (067) 569-15-20



Обновлен 18 мая 2016. Создан 10 мая 2013



  Комментарии       
Всего 36, последний 5 мес назад
3255 16 мар 2015 ответить
ничего не видно читать. Меняйте фон сайта
Андрей 18 мар 2015 ответить
Спасибо, учтем и сменим
--- 06 апр 2015 ответить
А где мои накопленные бонусы за год???
   
Help-Comp 06 апр 2015 ответить
Представьтесь, кто вы № договора...
Какой у вас тарифый план ?
Лена 07 апр 2015 ответить
Спасибо Вам за помощь !
65000 15 апр 2015 ответить
65000
Vetta 20 апр 2015 ответить
Нашла отличное онлайн тв,посмотрите,нет этой ужаснейшей рекламы,мне нравится очень и качество реально крутое,вот уже пользуюсь этим сайтом недели две,все устраивает. Вот ссылка http://www.lookmore.in/?p=11
--- 20 апр 2015 ответить
Добро, спасибо Vetta попробую...
Help-Comp 20 апр 2015 ответить
Vetta, если остались вопросы или нужна помощь - звоните, мы перезвоним...
lev66@mail.ua 30 мая 2015 ответить
пропали все мои бонусы, больше тысячи!!
   
Андрей 12 июн 2015 ответить
День добрый Елена, это очередное нововведение от нами любимого Киевстар !
timon 21 июн 2015 ответить
больше 1000, 3500 тысячи бонусов сгорели...уроды
kafe-Ara-rat 25 июн 2015 ответить
не то слово уроды...мягко сказано
--- 27 июн 2015 ответить
К-с как мне кажется начал жульничать , - ничего, есть другие операторы
--- 03 июл 2015 ответить
кс и не прекращал жульничать вообще, просто раньше это было более завуалированно
Katenk 16 авг 2015 ответить
Подскажите пожалуйста а можно бонусы тратить на оплату интернета на следующий месяц?
   
Андрей 22 авг 2015 ответить
...это было-бы очень хорошо, но киевстар этого не позволяет
вася 02 ноя 2015 ответить
Мошенники, люди собрали бонусы а эти бандиты украли .
   
Help-Comp 10 ноя 2015 ответить
Не то слово, хуже !
--- 07 ноя 2015 ответить
Ужас. Пока прочитала аж глаза заболели.
   
Help-Comp 10 ноя 2015 ответить
Приносим извинения, учтём и исправим стиль !
--- 07 ноя 2015 ответить
Бонусы пойдут на восстановление зрения)))
sveta6244 04 янв 2016 ответить
Прошу повідомити , чи маєте право змінювати тарифний план без моєї згоди , тобто заяви ? І .,,,,,прошу переглянути мій телефон , як на ньому " гарненько "стягують бонуси , по іншому тарифному плану , з 2013 року у мене тар. план --зручний + , 27-го грудня я отримала повідомлення , що тепер у мене він класичний ( як було до 2013 року ), я зробила 6-7 дзвінків до оператора на телефон 466 і жодного разу не отримала відповіді ! Бо спочатку --" зачекайте " . а потім відключення ,,,,Це нормально ??????? Вам не здається , що я сама , а не "київ-стар " маю вирішувати на якому тар.плані мені бути , неприємно вражена ,,,Прошу до 12-січня виправити цю помилку і вибачитись за те , що мені прийшлося пити "Корвалол " завдяки таким повідомленням , які залишились без відповіді ! То що мені порадите ? Дякую за роз "яснення , яке я надіюсь отримати і виправлення помилки операторів із вибаченням ! Веселого Різдва ! Надіюсь і у мене воно буде таким же радісним !!!!!!!
   
Help-Comp 06 янв 2016 ответить
Добрый день !
Сообщите свой контактный номер телефона или перезвоните на 067-56-999-06, попробуем решить ваш вопрос !
Сергей Сергеевич 31 янв 2016 ответить
я понимаю, что с каждым разом что-то более новое нужно внедрять, но не до такой степени, что я уже не могу использовать свои бонусы для пополнения мобильного счёта.
дальше так пойдёт, то мне проще будет забить на это большой болт и перейти на что-то более выгодное.
   
Help-Comp 02 фев 2016 ответить
Доброй ночи, Сергей Сергеевич
перезвоните на контактный номер 067-56-999-06 мы решим Ваш вопрос !!!
Простите за несвоевременный ответ - много работы с оборудованием.
   
Help-Comp 02 фев 2016 ответить
Благодарим за понимание !!!
Александр 20 фев 2016 ответить
Перевел бонусы (80) с домашнего интернета на телефон, пришло сообщение, что бонусы получены, но на счету как было 20 грн, так и осталось.
   
Киевстар 20 фев 2016 ответить
День добрый, Александр.
Оставьте контактный № Ваш или наберитте следующий № 067-56-999-06, мы перезвоним и решим вопрос !
silm3n 04 мар 2016 ответить
День добрый перевел бонусы на мобильный,а позвонить не магу.В чем дело???
   
--- 05 мар 2016 ответить
оставьте свой номер или перезвоните нам, номера вверху
Арпет 04 апр 2016 ответить
Можно ли использовать бонусы для звонков по Украине на тарифе "Любимые страны"?
   
help-comp 05 апр 2016 ответить
Здравствуйте
Да, на тарифном плане Любимые страны использовать бонусы возможно на звонки в сети Киевстар СМС и интернет !
   
Андрей 05 апр 2016 ответить
Остались вопросы - звоните +38 (067) 56-999-06
plohih.olga2016@gmail.com 11 янв 2017 ответить
Здравствуйте! я перевела бонусы на тел.25 бон.а позвонить не могу говорят что счет пустой почему???
   
Андрей 28 янв 2017 ответить
Здравствуйте, Ольга
Возможна причина в тарифе, перезвоните за наш счёт на номер 067-569-15-20
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru
Google+